Zimowo-wiosenna Kampania marki Zagrodowy

Zimowo-wiosenna Kampania marki Zagrodowy
luty 2023

W lutym i marcu Kurczak Zagrodowy ponownie w TV. Kampania reklamowa naszej marki będzie obecna na antenie najpopularniejszych kanałów. W reklamie podkreślone są główne benefity Kurczaka Zagrodowego – jego autentyczność i wyróżniającą się na rynku jakość. Bohaterami filmu są prawdziwi hodowcy Kurczaka Zagrodowego.

Akcja filmu rozgrywa się na Podlasiu – w naturalnym środowisku chowu Kurczaka Zagrodowego. Hasło przewodnie kampanii: Oryginał jest tylko jeden.

 

Przekaz nowej odsłony marki to przede wszystkim:

Prawdziwość: wiarygodność, szczerość, zakorzenienie w miejscu i w ludziach

Wyjątkowość: jedyny Zagrodowy z Podlasia

Naturalność:   rejon, krajobraz, troska o kurczaka i jego dobrostan, sposób karmienia i hodowli.

 

W reklamie kładziemy nacisk na autentyczność i unikalność Kurczaka Zagrodowego. Akcentowane są najważniejsze jego wyróżniki czyli pochodzenie kurczaka z małych, rodzinnych gospodarstw na Podlasiu oraz dostęp do zagrody na świeżym powietrzu. Podkreślane jest także bezpieczeństwo, wysoka jakość, w pełni naturalne pożywienie bez GMO oraz chów bez antybiotyków. Chcemy przybliżyć naszym konsumentom filozofię marki, jej szczerość i transparentność.

 

Kampania reklamowa marki Zagrodowy prowadzona jest we wszystkich stacjach wielkiej czwórki: TVN, Polsat, TVP1 i TVP2 i wybranych stacjach tematycznych. Dodatkowo film o Kurczaku Zagrodowym jest wyświetlany w kinach niezależnych, a nasze działania reklamowe uzupełnia kampania internetowa VOD i na Youtube oraz działania w social mediach.