Edukacja konsumenta z Zagrodowym w Pytaniu na Śniadanie

Edukacja konsumenta z Zagrodowym w Pytaniu na Śniadanie
grudzień 2024

Marka Zagrodowy z dumą informuje o kampanii edukacyjnej, która miała swoją odsłonę w dwóch wydaniach porannego programu telewizyjnego "Pytanie na śniadanie" na antenie TVP2. Spotkania odbyły się 12 listopada oraz 14 grudnia 2024 roku, a rozmowy z ekspertami były pełne cennych informacji i inspiracji kulinarnych.

Kampania edukacyjna marki Zagrodowy w programie „Pytanie na śniadanie”

Marka Zagrodowy z dumą informuje o kampanii edukacyjnej, która miała swoją odsłonę w dwóch wydaniach porannego programu telewizyjnego „Pytanie na śniadanie” na antenie TVP2. Spotkania odbyły się 12 listopada oraz 14 grudnia 2024 roku, a rozmowy z ekspertami były pełne cennych informacji i inspiracji kulinarnych.

 

W studiu gościli wybitni specjaliści z SGGWprof. dr hab. Monika Michalczuk oraz mgr Jakub Urban. Towarzyszyła im także dr dietetyki i influencerka Paulina Ihnatowicz. Eksperci w przystępny sposób wyjaśniali, czym różni się chów konwencjonalny od chowu o podwyższonym standardzie, podkreślając znaczenie dobrostanu kurcząt i wpływu odpowiednich warunków hodowli na unikatową jakość mięsa Kurczaka Zagrodowego.

 

Każde spotkanie było również ucztą dla podniebienia! Na żywo gotował znany kucharz – Jakub Steuermark. Widzowie mieli okazję zobaczyć, jak przygotować między innymi konfitowaną nogę Kurczaka Zagrodowego z pieczonym jabłkiem i czerwoną kapustą oraz aromatyczne rosoły w wydaniach orientalnych i tradycyjnych.

 

Cieszymy się, że mogliśmy podzielić się naszą wiedzą oraz pasją do najwyższej jakości produktów. Dziękujemy wszystkim, którzy byli z nami przed telewizorami, i zapraszamy do dalszego odkrywania wyjątkowego smaku Kurczaka Zagrodowego!

 

Poniżej linki do nagrań:

https://pytanienasniadanie.tvp.pl/83990511/dlaczego-warto-jesc-drob

https://pytanienasniadanie.tvp.pl/83443619/fakty-i-mity-na-temat-miesa-drobiowego