Celem nowej kampanii jest wzmocnienie pozycji oraz świadomości marki Zagrodowy wśród konsumentów oraz utrwalenie wyróżników i benefitów Kurczaka Zagrodowego.
W kampanii wykorzystujemy sprytny zabieg – wyciągamy z nazwy „Zagrodowy” – „Za”.
Dzięki temu eksponujemy markę oraz w prosty, zapamiętywalny sposób możemy przypisać wszelkie „za” Kurczakowi Zagrodowemu.
Hasło „Zagrodowy. Jestem ZA!” pozwala zachować spójność kampanii w różnych mediach.
Spoty są adresowane bezpośrednio do grup docelowych, dlatego pokazujemy bohaterów reprezentujących główne grupy kupujące kurczaka Zagrodowego:
Wszyscy bohaterowie, powtarzając hasło „Jestem ZA!”, tworzą wiarygodną grupę, zachęcającą do wyboru kurczaka Zagrodowego.
Kreacje spotów są oparte na wspólnym schemacie.
Pytamy w nich (Ile byś dał za…) o wartości ważne dla naszych bohaterów, puentując hasłem kampanii „Jestem ZA!”.
Następnie opowiadamy o cechach chowu kurczaka Zagrodowego, pokazując go w naturalnym otoczeniu, na podlaskiej wsi, gdzie w rodzinnych gospodarstwach rośnie wolno i spokojnie.
Materiały do filmów zostały zrealizowane u prawdziwych hodowców na Podlasiu.
W spotach wymieniamy najważniejsze benefity Kurczaka Zagrodowego, puentując hasłem „Zagrodowy. Jestem ZA!”
Nowa kampania reklamowa marki Zagrodowy prowadzona jest we wszystkich stacjach wielkiej czwórki: TVN, Polsat, TVP1 i TVP2 i wybranych stacjach tematycznych. Dodatkowo film o Kurczaku Zagrodowym jest wyświetlany w kinach niezależnych, a nasze działania reklamowe uzupełnia kampania internetowa VOD i na Youtube oraz działania w social mediach.