Zagrodowy. Jestem ZA. Jesienna kampania marki Zagrodowy.

Zagrodowy. Jestem ZA. Jesienna kampania marki Zagrodowy.
wrzesień 2024

Celem jesiennej kampanii jest wzmocnienie pozycji oraz świadomości marki Zagrodowy wśród konsumentów oraz utrwalenie wyróżników i benefitów Kurczaka Zagrodowego.

Spoty są adresowane bezpośrednio do grup docelowych, dlatego pokazujemy bohaterów reprezentujących główne grupy kupujące kurczaka Zagrodowego:

  • młode rodziny – pary, a szczególnie kobiety, z dziećmi do 7 roku życia
  • babcie i dziadkowie, którzy pomagają rodzicom w opiece nad dziećmi
  • młodzi ludzie, mający wyższą świadomość żywieniową, budujący swoje własne standardy i nawyki żywieniowe

Wszyscy bohaterowie, powtarzając hasło ,,Jestem ZA!”, tworzą wiarygodną grupę, zachęcającą do wyboru kurczaka Zagrodowego.

Kreacje spotów są oparte na wspólnym schemacie.

Pytamy w nich (Ile byś dał za…) o wartości ważne dla naszych bohaterów, puentując hasłem kampanii ,,Jestem ZA!”.

Następnie opowiadamy o cechach chowu kurczaka Zagrodowego, pokazując go w naturalnym otoczeniu, na podlaskiej wsi, gdzie w rodzinnych gospodarstwach rośnie wolno i spokojnie.

Materiały do filmów zostały zrealizowane u prawdziwych hodowców na Podlasiu.

W spotach wymieniamy najważniejsze benefity Kurczaka Zagrodowego, puentując hasłem „Zagrodowy. Jestem ZA!”

 

Jesienna kampania reklamowa marki Zagrodowy prowadzona jest we wszystkich stacjach wielkiej czwórki: TVN, Polsat, TVP1 i TVP2 i wybranych stacjach tematycznych. Dodatkowo film o Kurczaku Zagrodowym jest wyświetlany w kinach niezależnych, a nasze działania reklamowe uzupełnia kampania internetowa VOD i oraz działania w social mediach.