Od kwietnia marka Zagrodowy powraca do TV. Kampania reklamowa naszej marki będzie obecna na antenie najpopularniejszych kanałów. W reklamie podkreślone są główne benefity Kurczaka Zagrodowego – jego autentyczność i wyróżniającą się na rynku jakość. Bohaterami filmu są prawdziwi hodowcy Kurczaka Zagrodowego.
Nowa kampania reklamowa marki Zagrodowy prowadzona jest we wszystkich stacjach wielkiej czwórki: TVN, Polsat, TVP1 i TVP2 oraz dodatkowo na TV puls i wybranych stacjach tematycznych. Spoty reklamowe 30’ i 15’ oraz bilbordy sponsorskie 8’ są emitowane przy najlepszych programach i serialach.
Bohaterami filmu są autentyczni hodowcy Kurczaka Zagrodowego. Państwo Grażyna i Waldemar Pajor to doświadczeni i pełni pasji gospodarze, którzy zajmują się chowem Kurczaka Zagrodowego od 20 lat. Łukasz Głowniak jest natomiast przedstawicielem młodego pokolenia – czyli trzeciego pokolenia, które zajmuje się chowem kurczaków. Razem z żoną kontynuuje tradycję rodzinną.
Akcja filmu rozgrywa się na Podlasiu – w naturalnym środowisku chowu Kurczaka Zagrodowego. Hasło przewodnie kampanii: Oryginał jest tylko jeden.
Przekaz nowej odsłony marki to przede wszystkim:
Prawdziwość: wiarygodność, szczerość, zakorzenienie w miejscu i w ludziach
Wyjątkowość: jedyny Zagrodowy z Podlasia
Naturalność: rejon, krajobraz, troska o kurczaka i jego dobrostan, sposób karmienia i hodowli.
W reklamie kładziemy nacisk na autentyczność i unikalność Kurczaka Zagrodowego. Akcentowane są najważniejsze jego wyróżniki czyli pochodzenie kurczaka z małych, rodzinnych gospodarstw na Podlasiu oraz dostęp do zagrody na świeżym powietrzu. Podkreślane jest także bezpieczeństwo, wysoka jakość, w pełni naturalne pożywienie bez GMO oraz chów bez antybiotyków. Chcemy przybliżyć naszym konsumentom filozofię marki, jej szczerość i transparentność.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaIn. Za kreację spotów odpowiada Ambasada Brand Communication. Działania w Interencie prowadzi firma Performance Media.