Z początkiem października br. marka Zagrodowy wystartowała z kolejnymi działaniami reklamowymi. Kampania spotowa oraz kampania sponsoringowa będą emitowane na najpopularniejszych kanałach o ogólnopolskim zasięgu i w wiodących kanałach tematycznych. W reklamach podkreślone zostaną główne benefity Kurczaka Zagrodowego – jego autentyczność i wyróżniającą się na rynku jakość. Główny claim kampanii to: „Zagrodowy. Oryginał jest tylko jeden!”.
Nowa kampania ma na celu przekazać, że warto wybierać mięso z zaufanych, pewnych źródeł, których jakość i autentyczność jest potwierdzona. Zagrodowy – jedyny taki drób na rynku, to marka, której konsumenci ufają i doceniają jej oryginalność. Spoty wizerunkowe i sponsoringowe to główne elementy jesiennej kampanii promocyjnej marki. Przekaz „Zagrodowy. Oryginał jest tylko jeden!” będzie również wzmacniany poprzez zintegrowane działania digitalowe na Facebooku, Instagramie i YouTube oraz aktywności public relations.
Reklamy telewizyjne emitowane będą w największych ogólnopolskich stacja: TVN, Polsat, TVP1, TVP 2. Kampania sponsoringowa obejmie emisję w najpopularniejszych stacjach tematycznych, m.in. TVN7, TV4, TVN Style, Kuchnia+, Polsat News.