Cieszy nas każda nagroda i wyróżnienie, bo oznacza to, że nasze produkty są naprawdę wyjątkowe, a codzienne starania przynoszą efekty. Nie inaczej było w przypadku Kurczaka Zagrodowego BIO, który w tym roku zdobył wyjątkowy tytuł Perły Rynku FMCG w kategorii „produkt eko, bio, vege”.
Perły Rynku to niezależny i ogólnopolski plebiscyt, który wyłania najlepsze nowości z kategorii FMCG. Finałowi plebiscytu zawsze towarzyszy uroczysta gala wręczenia nagród. Na tegorocznej uroczystości statuetkę dla Kurczaka Zagrodowego BIO odebrały w imieniu marki Grażyna Prokopiuk – Dyrektor Generalna Sedar SA oraz Agnieszka Kijek – Dyrektor Marketingu.
Zwycięstwo w kategorii „Produkt eko, bio, vege” – i zdobycie tym samym złotej perły – jest dla nas wyjątkowym powodem do dumy. Szczególnie dlatego, że nowości z tej kategorii poprzeczkę mają ustawioną naprawdę wysoko – choć nie tylko za sprawą restrykcyjnych norm związanych z produkcją. To przede wszystkim jeszcze wyższe standardy, które mają względem tej kategorii konsumenci. Dlatego cieszymy się, że Kurczak Zagrodowy BIO spełnił te oczekiwania i mamy nadzieję, że tym częściej będzie pojawiać się na Waszych stołach. Dziękujemy!
Perły Rynku to badanie z wieloletnią tradycją. Pierwsza edycja plebiscytu odbyła się w 2006 roku i do dziś weryfikuje rynek, wyróżniając w ten sposób to, co jest warte uwagi. W jury zasiadają prawdziwi eksperci – osoby związane z branżą handlową. To przedstawiciele ważnych na rynku sieci sklepów, aptek czy drogerii. To oni sprawdzają zgłoszone produkty i oceniają ich potencjał. Dlatego wynik ma tak duże znaczenie dla tych marek, które biorą w plebiscycie udział.